منتديات إقرأ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات إقرأ

كل ما هو جديد فى عالم الانترنت

الرئيسية* إقرأ **أحدث الصورالتسجيلدخول

ودة مضوع قريته بس حبيت اعرفكم انى محدش بياخود غير نصيبة

كاتب الموضوعرسالة
علاء مغربى
مشرف
علاء مغربى

الموقع : https://iqraa.ahlamountada.com/profile.forum?mode=editprofile

ودة مضوع قريته بس حبيت اعرفكم انى محدش بياخود غير نصيبة Empty
مُساهمةموضوع: ودة مضوع قريته بس حبيت اعرفكم انى محدش بياخود غير نصيبة   ودة مضوع قريته بس حبيت اعرفكم انى محدش بياخود غير نصيبة I_icon_minitime02/05/09, 08:38 am

هاي يا جماعة انا بقالي كتير مكتبتش مواضيع عشان انا لسة مصدومة من حفلة تامر في المغرب هي في الحقيقة كانت روعة ودة كان اجمل يوم في حياتي بس انا زعلت اوي عشان مستفدتش حاجة غير اني شفته مخدتش لا صورة ولا حتى سلمتي عليه بس انا حبيته اكتر وكمان انا حصلت حالة اغماء من كتر ما انا عيطت واتمنى انو تامر عرف عشان انا كنت الحالة الوحيدة بس تامر ولا معانا بيغني ومش واخد بالو مني ولاه حرام عليك يا تامر انت عارفنا بنحبك قد ايه كان لازم تقابل الرابطة وتتكلم معانا اصل انا لما نزلت مكنتش هناك..المهم انا تبانة اوي وكل متدكر الحفلة بعيط عشان كان لازم اعمل حاجة خارقة للعادة عشان تامر يحس بيا ويكلمني او حتى يسلم عليا انا زعلت اوي انتو مش عارفين انا زعلانة قد ايه وبعيط كل مسمع اغنيته او اشوفوفي الشاشة يعني خلاص مبقاش في حاجة تنفع معي كل صحباتي بيشفقو علي عشان دة حب مستحيل فبلييز اللي ممكن يشوف تامر او بيكلمو يقولو انو خلى وراه ناس بتتعدب اوي ومش عارفة تبدى حياتها بعد ماشفتو بس المهم انو تامر عايش حياتو وسعسد بكل تقدم بيحققو في حياتو وان عن نفسي كما اسمى من المعجبات وانا لست منهم بل من المهووسات والعاشقات للمستحيل فرحانة اوي ليه وبتمنى ليه مستقبل....
بلييز عاوزة جواب يكون حل لاحساسي دة اللي معرقل كل حياتي يا رابطة انا بتق فيكم وفي اراكم ومفيش غيركم اللي حيكون عندة حل مستنية ردودكم
ياريت يا جماعة نصيحة منى محدش يرتبط بحاجة مستحيل عنه

مع تحياتى \ علاء مغربى

ودة مضوع قريته بس حبيت اعرفكم انى محدش بياخود غير نصيبة
صفحة 1 من اصل 1